שאלות נפוצות
שאלות ותשובות
כיצד ניתן לעקוב אחר ההזמנה שביצעתי?
לאחר ביצוע ההזמנה, תקבלו במייל אישור המאשר שההזמנה שלכם נקלטה במערכת. האתר.
במייל יופיע מספר ההזמנה שלכם. בעזרת מספר ההזמנה תוכלו לעקוב אחר ההזמנה
באזור האישי שלכם באתר (אם נרשמתם בעת ביצוע ההזמנה) או ביצירת קשר עם שירות הלקוחות.
האם ניתן לשנות או לבטל את ההזמנה שלי?
היכנסו לאזור האישי שלכם ובדקו האם הונפקה חשבונית מס עבור ההזמנה, כל עוד לא הונפקה חשבונית מס, ישנה אפשרות טלפונית לביטול ההזמנה בשעות הפעילות של שירות הלקוחות.
כמה זמן יעבור עד שאקבל את ההזמנה שלי?
ההזמנה נשלחת על פי הבחירה באתר בסוג המשלוח,שעת ביצוע ההזמנה וימי החלוקה.
כיצד ניתן להחזיר/להחליף מוצרים שהזמנתי?
במידה ואינכם מעוניינים במוצר/ים שרכשתם, ישנה אפשרות לביטול העסקה או להחלפת המוצר/ים לאחר קבלתם, על ידי החזרת המוצר/ים פיזית, בתאום מראש עם שרות הלקוחות וכל זאת במסגרת התנאים המופיעים בתנאי השימוש באתר ובכפוף למדיניות החזרת מוצרים.
מה הם אפשרויות התשלום באמצעותם ניתן לרכוש באתר?
ניתן לשלם באתר באמצעות כרטיס אשראי או פייפאל.
האם קנייה באתר מאובטחת ובטוחה ?
רכישה באתר הקניות של http://bonazmin.co.il/ מאובטחת בדרגות הגבוהות ביותר עם תקן SSL ותקן PCI להצפנת פרטי כרטיס האשראי.